Under veckorna 46-48 kommer vi på Ulricehamns Energi att genomföra en kundattitydundersökning. Undersökningen görs i samarbete med AQ Analys. För dig som är företagskund hos oss på Ulricehamns Energi innebär det att du kan komma att bli uppringd av AQ Analys. För våra privatkunder kommer undersökningen att genomföras i form av en webbenkät – håll utkik efter ett mejl från Ulricehamns Energi, med avsändaradress feedback(at)questback.net.
Tack för att du hjälper oss att utvecklas
Är du en av dem som fått inbjudan till årets undersökning? Vi blir jätteglada om du tar dig tid att fylla i den och delar med dig av dina åsikter. På så sätt kan vi fortsätta göra det vi gör bra, och bli ännu bättre där vi har möjlighet att förbättra oss.
Vi lyssnar på våra kunder
Efter vår senaste kundattitydundersökning (2023) fick vi värdefull feedback om att vi kunde bli ännu bättre på vår kommunikation kring avfall. Vi tog till oss av era synpunkter och resultatet, ”Mitt UEAB” – en ny avfallsapp, lanserades i januari i år.
Appen är ett steg i rätt riktning för att göra det enklare för dig att hålla koll på avfallshantering och bidra till en mer hållbar framtid.
Har du frågor?
Har du frågor om undersökningen är du varmt välkommen att kontakta vår kundservice på info@ueab.se eller per telefon 0321-53 23 00

