Kundservice
Felanmälan
Felanmälan
Din anmälan kan göras genom att kontakta kundservice eller att anmäla ditt ärende i formuläret.
Felanmälan gäller för störning på:
- Elnät
- Fjärrvärme
- Fibernät (kabelbrott)
- Gasstationen
- Gatljus (vid felanmälan på gatljus, ange gärna stolpnummer)
- Gator i centralorten (för övriga gator hänvisas till respektive vägförening)
- Vatten och avlopp
Felsökning fiberanslutning
Om du har problem med dina bredbandstjänster så ska du kontakta din tjänsteleverantör. Om fiberkabeln är avgrävd eller på annat sätt har blivit skadad, så kontaktar du Ulricehamns Energi.
Felanmälan Trafikverket
Gäller vägar skyltade med blå vägvisare
Felanmälan gäller för:
- Störning på gatljus
Vid felanmälan på gatljus, ange gärna stolpnummer - Frågor om drift och underhåll
- Synpunkter på drift och underhåll
Skapa en felanmälan (icke akuta ärenden)
Gäller din felanmälan något akut till exempel vattenläcka, strömavbrott eller likande ring oss alltid, 0321-53 23 00.